1396-10-08 19:15
1337
0
48478
مواضع فعالین دانشجویی دانشگاههای استان در خصوص حماسه ۹دی؛

فتنه ۸۸ طراحی دشمن بود نه دعوای بین دو کاندیدا/ اوج آگاهی مردم در ۹دی متبلور شد

فعالین دانشجویی دانشگاههای استان با گرامیداشت حماسه ۹دی این روز را تمایز بین جبهه حق و باطل دانستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ؛ محمد جواد زبردست مدیر مسئول نشریه پیشداد گلستان و فعال فرهنگی سیاسی در خصوص حماسه ۹دی گفت: روز ۹دی را می توان روزی دانست که حق مسیر خود را آشکارا پیدا می کند باطل مسیر سراب گونه ای در پیش می گیرد.

فتنه با روشنگری از بین می رود

 این فعال فرهنگی سیاسی افزود: روزی که فتنه ها هم باید در جامعه اسلامی و هم در دانشگاه ها با روشنگری و بصیرت والا خاموش شوند هرجا روشن گری و حق طلبی وجود داشته قطعا فتنه انگیز دستش کوتاه و قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: در حماسه ۹دی حربه های شیطان گونه دشمن نظیر تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی به کلی نابود می شود و از بین می روند دولت های غربی دوباره آشکارا  و شکست خورده میدان را ترک می کنند.

این روز را می توان روز بصیرت میثاق با ولایت وحماسه انقلاب و نه گفتن به سران فتنه  و آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

فتنه ۸۸  نه تنها دعوای دونفر نبود بلکه نقشه دشمن بود

سید علی حسینی دانشجوی کارشناسی رشته علوم  و مهندسی آب در رابطه با فتنه سال ۸۸ و حضور مردم در تجمع ۹دی ماه گفت: فتنه 88 یک واقعه مهم بوده و باید آن را تبیین کرد و اهداف آن همواره باید درجامعه تشریح شود. فتنه88 یک اتفاق و حادثه و دعوای بین دو نفر نبود فتنه 88 همواره بایددر ذهن ها ماندگار باشد تا فتنه جدیدی در کشور رخ ندهد.

وی افزود: فتنه 88 دارای یک فرآیندهایی بود که براساس آن یک سری بد خلقی ها و بداخلاقی ها در مناظرات و انتخابات به وجود نیامد بلکه مردم متوجه نقش دشمن در فتنه شدند و این مسئله سبب ایجاد یک انزجار مردمی شد و مردم حماسه 9دی ماه را خلق کردند.

این فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گفت:دشمن در زمانیکه اقتصاد کشور کاملاً به نفت وابسته بود به جنگ نفت با ما پرداخت ولی در جنگ نفت شکست خورد و سپس به جنگ نرم روی آورد که اهمیت این مسئله همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در انتخابات88 بر خلاف انتخابات های قبلی که دشمن برای تحریم انتخابات در ایران تبلیغ می کرد این بار دشمن برای مشارکت در انتخابات تبلیغ کرد و با کمک رسانه های امپریالیستی به دنبال سهم گرفتن در انتخابات بود سران فتنه که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1388در ادبیات حکومتی نظام جمهوری اسلامی به رهبران اصلاح طلب مخالف دولت به ویژه میرحسین موسوی و مهدی کروبی و حتی سید محمد خاتمی بودند که اینان موش های کثیفی که تابع رژیم اشغالگر و کودک کش و ظالم صهیونیسم اسرائیل و آمریکا و پیرو اینان بودند که می خواستند مملکت اسلامی ما را نابود کنند.

حسینی بیان کرد: اما با یاری خداوند و صاحب الزمان (عج) نتوانستند و ما دانشجویان باید این را بدانیم که برای این انقلاب خون هایی ریخته شده و فرماندهان و دانشمندانی از این مملکت جان خودشان را داده اند که ما(دانشجویان) بتوانیم پله های ترقی را طی کنیم و ادامه دهنده ی راهشان باشیم و

وی با تاکید بر حضور همه اقشار جامعه در تجمع حماسه ۹دی گفت: تبعیت از اصل ولایت فقیه و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری پیام اصلی راهپیمایی بزرگ نهم دی ماه در سال 88 بود و اینکه ما در روز با راهپیمایی که خواهیم داشت.

 وی با اشاره به وحدت بین مردم  بیان کرد: مرد و زن و پیر و جوان و دانشجو و اساتید دانشگاه ها و...همه ما شیعه و سنی با اتحاد هم مشت محکمی بر دهان فتنه گران می زنیم و به امید نابودی همه ی دشمنان اسلام و آرزوی آزادی قدس از چنگال استکبار دشمن و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیسم اسرائیل و آمریکا و آل سعود خائن و نابودی دشمنان جمهوری اسلامی ایران

اعلام پیروزی  قبل از انتخابات بدعتی نو در سال ۸۸

امیرضا اهوان فعال دانشجویی  دانشگاه گلستان گفت: متاسفانه آنچه در وقایع فتنه سال 88 اتفاق افتاد یکی از مهم ترین عوامل تبعیت از هوای نفسانی سران فتنه و زود اعلام پیروزی کردن قبل از پایان کامل انتخابات و ایجاد بدعتی نو در نظام اسلامی بود که مخالف شریعت ما بوده است.در این ضایعه خسارات زیادی را نظام جمهوری اسلامی متحمل شد.

 آهوان گفت: قابل توجه است که افرادی از فتنه سال 88 در امان ماندند و از آن با آرامش گذر کردند که تقوای الهی داشتند و به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش جان سپردند و حق را تشخیص دادند.

وی تصریح کرد: تاثیرپذیری خواص و سران فتنه از عوامل خارجی و استکباری اعم از شیطان بزرگ(آمریکا).انگلیس.فرانسه و.. در این فتنه کاملا مشهود و غیر قابل انکار است.

آهوان گفت: من به سهم خود یاد وخاطره 23 شهید بزرگوار این فتنه شوم را گرامی می دارم و از خداوند منان علو درجه این شهیدان را خواستارم.

۹دی مردم را بیدار کرد

وحید کاتبی فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گفت:حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی است. آمریکا بزرگترین تروریست و ام الفساد قرن و هم پیمانانش بدانند ایران اسلامی امروز سراسر وحدت است و هیچ عاملی نمی تواند این وحدت را از بین ببرد.

وی بیان کرد:خود زنی آمریکا و هم عهدانش در 9 دی سبب بیداری و هوشیاری مسئولان غرب زده شد تا امروز بدانند ملت ایران در برابر عوامل نفوذی و اشک رهبر ساکت نخواهند نشست.

کاتبی ادامه داد:خط قرمز ملت ایران، ولایت فقیه و رهبری است و در مقابل هیچ چیز از آن دست نخواهند کشید و در تمام  صحنه های بین المللی این عرق و روحیه را به جهانیان نشان داده اند و به عنوان الگو در بین تمام کشور های جهان قرار گرفته اند.

کاتبی دعای خیر مادران شهید و خانواده های آن ها و همچنین رهبری مقتدرانه به ضلع سوم این مثلث خواند و اظهار کرد: خود یعنی بصیرت در 9 دی متصل شدند. تمام بینش های سیاسی کشور با تمام اختلاف سلیقه هایشان در زمان سوء استفاده دشمن کنار هم هستند، و این وحدت را به رخ جهانیان می کشند.

وی از مسئولین خواست: مسئولین عالی رتبه کشور و غرب زده ها از این روز بزرگ درس بگیرند چرا که بدعهدی آمریکا امروز به جهانیان ثابت شده است موضع ما در قبال آمریکا همان موضع امام حسین (علیه السلام) در برابر یزید است.

وی گفت: عاشورا به ما درس جهاد و عدم اطمینان به منافقین را داده است، این همان درسی است که 9 دی به ملت شهید پرور ایران می دهد و نخواهیم گذاشت قطره ای از خون شهدا در مقابل قاتلان آن ها ضایع شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.